wtorek, 8 listopada 2011

taki sobie :(

lampionik powstał, jak napatrzyłam się na cudowności jakie robi jedna z wielu  moich mentorek w dziedzinie decu czyli  ASKET pierwsze jej prace jakie widziałam były prezentowane w gazetce "WENA " i dopiero jak mnie wzięło na tą technikę zajrzałam na jej bloga i padłam
nie jestem z niego zadowolona w stu procentach, ale przecież nie można mieć wszystkiego, mam tylko nadzieję że kolejne będą lepsze
strasznie kocham takie zimowe klimaty a jeszcze z domieszką świąt to już całkiem :)
tak więc prezentuje się ten mój "taki sobie lampionik "



jeszcze chciałam się pochwalić, że zostałam wybrana  z trzema innymi dziewczynami  na projektantkę w SZUFLADZIE
jest to dla mnie zaskoczenie, ale nie powiem bardzo miłe
ponieważ znaleźć się w gronie tak kreatywnych osób to  jest ogromny zaszczyt
mam tylko nadzieję że sprostam wymaganiom jakie dziewczyny postawią przed moją skromną osobą


domek jeszcze będzie miał kolor, ale nas już cieszy
dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednim postem :)

życzę miłego wieczora :)

9 komentarzy:

  1. Basiu ale piękny ten lampionik:*:*:*

    No i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia, a lampionik jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu - już czytałam w szufladzie i gratuluję!!!!!, a lampionik jest śliczniutki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poleciałam, przeczytałam i gratuluję bardzo!Aco do lampionika- nie umiem tak, więc naprawdę zazdroszczę efektu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko gratuluję !
    Lampionie cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampionik jest śliczny, wcale nie "taki sobie", też podglądam Asket i pieję z zachwytu nad jej pracami. I jeszcze gratuluję serdecznie zaproszenia z Szuflady to fajne nowe wyzwanie. POZDRAWIAM. AGA

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampionik wyszedł Ci piękny! Ja także gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampionik wyszedł super,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń