niedziela, 20 listopada 2011

lampiony i takie tam ;)

lampiony były robione już jakiś czas temu dla koleżanki
całkowicie z papieru ryżowego


karteczka robiona w bardzo szybkim tempie
dzięki Ewuś przynajmniej na chwilę wróciłam do papieru ;)
a dla Was zagadka co też wydrukowałam w środku ;) ?

takie cudeńka dostałam od Danieli
kochana bardzo Ci dziękuję :)
kurczę ja chyba na płótnie bym nie mogła wyszywać
a Ty tworzysz takie cudeńka
jeszcze raz bardzo dziękuję :)


kawusia KOPIKO w mojej ulubionej szklance
i jeszcze kilka podobnych kartek tak robionych bardzo szybko
kiedyś się dziwiłam jak dziewczyny podawały kurs na kartkę w 5 minut
jak tak szybko można coś zrobić
ale jak czas goni i nie daje się dodatków to nawet szybciej  można ;)
przepraszam za tak długi post, ale narobiło się zaległości w pokazywaniu tego co robię, że musiałam pokazać więcej niż jedną pracę

dziękuję za komentarze pod poprzednim postem
miłego wieczoru i dziękuję że zaglądacie :)

12 komentarzy:

  1. Jeśli post długi to znaczy, że praca wre :) Nie mogę się napatrzeć na te lampiony. Istne cudo :)
    I zazdroszczę tych wspaniałości w paczuszce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powalaliłaś lampionami!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne lampiony, papier ryżowy daje piękny efekt!Karteczki także śliczne! Milo mi, że prezent sie spodobał .

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lampiony sa przepiękne okropnie mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne lampiony , nie można oderwać oczu od nich !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. kielichy-lampiony prześliczne, na ormantyczne wieczory, świeczuszka w środek, film o miłości.... ach, rozmarzyłam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampiony są śliczne i prezenty też. :) Malowałaś specjalną farbką do szkła? Przepraszam za pytanie ale ja dopiero w tym raczkuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam to szczęście podziwiać te śliczności z bardzo bliziutka a kartka się bardzo podobała zwłaszcza ,że ta osoba jest idolem Krawczyka..Dzięki bardzo Basiu

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudny! :))

    OdpowiedzUsuń