środa, 9 marca 2011

postne słodkości :)

Kochani ponieważ zaczął się post
i niektórzy z nas odmawiają sobie słodyczy to na takie może się skusi
to jest  małe candy powiązane ze zgadywanką
 jeśli candy to zasady niezmienne czyli : zostawiamy komentarz i notkę u siebie
a że to jeszcze zagadka to proszę pisać w  komentarzach co to Waszym zdaniem jest
dla ułatwienia napiszę że mieszkam na wsi ;)
słodkości zdjęcie będzie jutro - będą to tylko odbitki stempli, ale mam nadzieje że chętni się znajdą
i rozlosuje je pomiędzy wszystkich zgłaszających chęć udziału w  zabawie
a jeśli komuś lub kilku osobom trafnie uda się  zgadnąć co to jest rozlosuję
dodatkowy zestaw
zabawa będzie trwać do 25 marca a 26 rozlosuję nagrodę-nagrody
a o to zagadkowe zdjęcie

to  moje małe słodkości dla Was oczywiście w  większej ilości niżeli na zdjęciu

30 komentarzy:

  1. Basiu moim zdaniem to światła w blokach:D Tak z daaaleka widać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może...a mnie kojarzy się z jakimś stateczkiem ;-))na przykład rzecznym...

    OdpowiedzUsuń
  3. super dziewczyny zgadujecie zobaczymy co z tego wyjdzie
    Aguś do Ciebie mam prośbę na candy zapraszam serdecznie, ale ze zgadywania muszę Cie wyłączyć i prosić o niepodpowiadanie mam nadzieję że mi wybaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż myślę,że stateczek mało prawdopodobny, a może kościół na wsi macie taki oświetlony?!;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie to bardziej przypomina przejeżdżający pociąg, ale te światła wyżej????

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem to jakaś fabryka/zakład produkcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisy na moją rozdawajke zostały przedłuzone a więc wciągam Cie na listę

    OdpowiedzUsuń
  8. A może to po prostu dogasające ognisko? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to mogą być świetliki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby to kościół taki oświetlony?
    Hmmm, a może pociąg bo jakieś czerwone światełka widać.
    Oj Basiu, ale zagadkę wymyśliłaś ;)
    I ja staję w kolejce po odbitki. Ha wreszcie miałabym co kolorować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj.
    Wydaje mi się,że jest to zdjęcie miejscowości w której mieszkasz zrobione nocą, dlatego widać swiatła w domach i na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz Joasiunia napisała w pierwszym komentarzu, to co ja zobaczyłam na zdjęciu... światła w bloku, chociaz wydaje mi się to nazbyt oczywiste;-)
    Mam mało stempelków, odbitki przydadzą się

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi tez sie wydaje , że to światlą w blokach ewentualne hotel-nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana,to jakiś pałac oświetlony pięknie.a tak wogóle to jesteśmy parą na wymiankę ptaszkową .ja pracę już uszyłm gotowa do wysłania.czekam na adres tylko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ustawiam się w kolejeczce po takie cukieraski a co do światełek ........hmm myślę że to nie zdjęte lampki choinkowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja tam widze cmentarz :P to moje pierwsze skojarzenie, więc może niech już zostanie, zgłaszam się do zabawy i ślinie bo stempelków nie mam wcale poza jakimis malymi pieczątkami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że jest to oświetlone drzewko takie bożonarodzeniowe ale wydało mi się to mało prawdopodobne.
    Następnie przechyliłam głowę w lewo (hihi) i zobaczyłam tył i prawy bok przejeżdżającego tira. Chociaż jeśli patrząc na Twoją podpowiedź, to też chyba nie trafiłam ...

    Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja myślę że oświetlony budynek przy ulicy w oddali:) świetne te cukieraski:) pozdrawiam z edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  19. choc jak tak teraz patrze to to moze byc tramwaj albo pociąg?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm... Myslę i myślę, i wydaje mi się, ze to jakiś budynek.
    Albo uzyteczności publicznej, albo moze jakaś hala produkcyjna...

    A na cukierki się piszę chętnie!
    http://mapowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A może lampiony na drzewie w noc świętojańską?
    I w kolejce po cukieraski też staję!

    OdpowiedzUsuń
  22. prawie rzutem na taśmę- zapisuję się na cukierasy :)
    A co do zdjęcia... no ewidentnie statek kosmiczny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie wygląda to na znicze więc według mnie jest to cmentarz :)
    Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana ,toz to wiejski dom kultury ..

    OdpowiedzUsuń
  25. może to remiza strażacka

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też się zastanawiam co to? najpierw, że to statek ale tam wody nie widzę. Potem, że choinka ale nie... Bloku mieszkalnego też nie widzę tam... Więc stawiam, że to światła po zmroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie to w ostatniej chwili, ale jednak zapisuję się na candy - tak by zrobić większy tłok wśród chętnych na te cudne odbitki;-)
    A co tam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna kolekcja stempelkow. Zapisuje sie! Zapraszam na moje candy. A zdjecie ?? Moze fajerwerki.

    OdpowiedzUsuń
  29. To wygląda jak lampki na choince

    OdpowiedzUsuń