czwartek, 3 listopada 2011

afrykański nabój ;)

jak pewnie widać na moim blogu, decu i krzyżyki pochłonęły mnie bez reszty
poprosiłam rodzinkę i znajomych o zbieranie butelek -najtańszy materiał do obróbki ;)
tak więc ciocia przyniosła mi butelkę o kształcie naboju ( i wiele innych )
tylko że mina mi zrzedła bo nie dostałam jej dla siebie, ale cóż
miałam ją jakoś przyozdobić no i być tu mądry jak
strasznie podobały mi się panie, tak powstał afrykański nabój
jeszcze muszę sporo popracować nad malowaniem
jak to mówią praktyka i jeszcze raz praktyka


troszkę prywaty
tak wygląda nasz domek jeszcze nie jest skończony, ale to co już jest mogę pokazać
odnośnie komentarzy pod ostatnim postem
dziewczyny ja wcale nie mam dobrego serca tylko cieszę się bardzo jak czasem to moje szaleństwo może służyć czemuś dobremu, a te dzieci potrzebują dużo radości więc jeżeli chociaż jedna buźka uśmiechnie się na widok tej dyni to już będzie dużo chociaż zdaję sobie sprawę że ucieszyły by się pewnie z bardziej odpowiednich obrazków dla dzieci
a tym co myślą że ukończą dopiero na przyszłą jesień -przecież to nic strasznego
po prostu będzie cieszyć oczy w przyszłym roku ;)

wszystkim piszącym bardzo dziękuję za pozostawione słowo to bardzo dużo dla mnie znaczy
pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)

a i jeszcze jedno Chranna ponieważ napisałaś 1000-czny komentarz to poproszę o adres jakiś mały drobiazg poleci do Ciebie :)

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście wygląda jak nabój, ale decu wydaje mi się bardzo trafione! Świetne!
    Domek piękny, kiedy mój tak będzie wyglądał, może za dwa lata?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Butelka wyszła bardzo ciekawie,a domku to tylko pozazdrościć,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie ta butelka, no i kształt ma naprawdę zadziwiający. Bardzo fajny pomysł. Domek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał - domek to jak mały pałacyk, ślicznie wygląda :)) Taki kształt butelki wodze po raz pierwszy i motyw wybrałaś do niego akuratny.
    Dynia w po0niższym poście jest bardzo, bardzo okazała. Cudnie ja wyhaftowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna butelka ,domek fantastyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny kształt ma ta butelka, no i ozdobiona ślicznie. A domek rewelacja,szczególnie podobają mi się te brązowe narożniki.

    OdpowiedzUsuń