sobota, 26 listopada 2011

chustecznik

na wymiankę która odbyła się z okazji czwartych urodzin forum uwielbianego przez
krzyżykujące ;)
zamawiając z koleżanką serwetki wpadła mi w oko właśnie ta
i nie miałam zielonego pojęcia do czego ją wykorzystam, ale jak widać
została wykorzystana w całości i to szybko po tym jak do mnie przywędrowała

tą pracę zgłaszam na wyzwanie u szfladowej koleżanki miriamart
szczegóły u niej na blogu
tak się wspomniana praca prezentuje



w poniedziałek kupiłam w biedronce sobie dwa grudniki
trochę się zmartwiłam ponieważ wszyscy mówili że nie lubi drastycznych zmian miejsca i może pogubić kwiaty, ale na szczęście kwitnie-jeszcze :)


dziękuję za odwiedziny i życzę powodzenia w łapaniu ;)
spokojnej nocy :)

11 komentarzy:

  1. chustecznik przepiękny ,kwiatek też taki mam i co ciekawe to kwitnie u mnie 3 razy w roku , jakiś niespotykany egzemplarz :)jeśli mogę poradzić to nie lubi ciepłych miejsc :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kwiatek, też mam i bardzo go lubię :)
    A chustecznik- rewelacja! Magiczny wzór i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu szalejesz z pracami. Chustecznik wyszedł Ci ślicznieeeeeeeeeeeee!!!!! Tez bardzo lubię kwitnące grudniki, maja śliczne i niepowtarzalne kwiaty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny chustecznik! Kwiatki kupiłaś eleganckie, ja trafiłam na przesuszone i nie wzięłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczny chustecznik :) taki klimatczny :) dziękuję za udział w wyzwaniu w Romantycznym Zakątku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chustecznik jest boski i ma bardzo ładny motyw. W ogóle jesteś mistrzem decu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny i klimatyczny chustecznik. Karnawałowy ;)
    Grudniki kwitną niesamowicie. Mam czerwony i kwitnie jak szalony, nie tylko w grudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chustecznik wyszedł pięknie, a grudniki przepięknie kwitną.

    OdpowiedzUsuń