poniedziałek, 12 września 2011

Kruszwica :)

minęła niedziela i minęła nasza wystawa w Kruszwicy :(
 byłam z Agnieszką- bardzo dziękuję za podwózkę i towarzystwo
bardzo ubolewam ponieważ zabrałam aparat prawie z  wyczerpanymi bateriami
i tak szybko robiłam zdjęcia że wyszły mało wyraźne
za co bardzo przepraszam
na początek pokażę co dostałam od Danieli
misterna robota i same cudeńka
kawkę idę zaraz wypić ;) Kochana bardzo dziękuję za to spotkanie :)



spotkałam się także z Basią -bardzo dziękuję -zdjęcie jest w poście z ubiegłego roku
ponieważ w tym roku nie zrobiłam :(
i teraz kilka zdjęć tego co było na wystawach przepraszam za jakość zdjęć









i kilka z Mysiej Wieży



a ja dla Danieli przygotował takie pudełeczko po perfumach z avonu oklejone papierami
z ILS i obrazek naklejony na tekturę co bardzo lubię natomiast sukienka pociągnięta glosy akcent
a także małe co nieco w środku ;)

pozdrawiam i miłego wieczoru :)

6 komentarzy:

  1. A ja Ci bardzo dziękuję, nie tylko za to ozdobione pięknie pudełeczko, ale także za to, co w środku i fajne pogaduchy! Moja relacja trochę później.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenciki dostałaś.
    Mam nadzieję, że z wystawy jesteś zadowolona bo pogodę miałyście super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie spotkania i śliczne wymiankowe prezenciki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak, spotkania to fajna sprawa, prezenty super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka:):):) Zdjęcia z kiermaszu-boskie! Malowania na kamieniach i drewnie są rewelacyjne!!! No i Ty Basiu cudnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również dziękuję za towarzystwo tego dnia:)
    Było super!
    Prezenciki śliczne!

    OdpowiedzUsuń