czwartek, 22 września 2011

niebieski kuferek

na wystawę zrobiłam kilka kuferków
to jest jeden z nich
w stylu morskim
trochę pomazany, biało- niebiesko
spodobał się pewnemu chłopcu :)
a tak wyglądał wspomniany kuferek


miał wyglądać na takiego trochę starociowego, stąd te niedociągnięcia

skończyłam już magnolie tylko jeszcze kończę oprawianie

krówka też skończona jak się wypierze i wyschnie
to na pewno chętnie się Wam pokaże ;)


miłego wieczoru dla wszystkich zaglądających i pozostawiających po sobie ślad :)

7 komentarzy:

  1. Kuferek śliczny i bardzo wakacyjny:)

    I co za tempo z haftami:D I gdzie tu prawda z wolnym wyszywaniem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kuferek, nic dziwnego że od razu się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kuferek, na wystawie nie zdążyłam go zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten kuferek!
    Uwielbiam motyw latarni morskiej, więc dla mnie jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper jest!!!!!!! Basiu ale z Ciebie pracuś!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiem jak to się stało że go nie widziałam ale jest piękny Siostrzyczko:))))

    OdpowiedzUsuń