środa, 8 lutego 2017

album dla Ady

czyli kolejny album tym razem dla dziewczynki .
Papiery to Magiczna Kartka , na okładce Galeria Papieru .
Ada kocha konie i wróżki , dlatego starałam się to wszystko połączyć w jednym . 
Takiego albumu jeszcze nie robiłam - róż to zdecydowanie nie mój kolor dla tego mam nadzieję że obdarowana jest zadowolona :) 









 Uwielbiam szablony i ostatnio bardzo często ich używam i co jakiś czas je dokupuję a co za tym idzie mam już sporą kolekcję ale ciągle mi mało :)

5 komentarzy:

  1. Różowy to też nie mój kolor jeśli jest go w nadmiarze, ale album bardzo ładny:) Tekturka (jeśli to tekturka) konika mnie urzekła! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszedł bombastycznie mimo, że róż, ale nie razi w oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , nie razi w oczy bo papiery z Magicznej Kartki są tak skomponowane że niby róż ale do przejścia dla takich jak ja

      Usuń