piątek, 16 września 2011

cd. magnolii ...

tak więc zostało mi już nie wiele do wyszycia, ale okazało się, że jeden kolor muliny nie pasuje
a dwóch mi brakuje, więc zaczęłam coś innego
jest to bardzo mały obrazek, który musi być skończony na 6 października
mam tylko pecha ponieważ większość kolorów potrzebna do jego wyszycia
nie ma swoich odpowiedników w Ariadnie :(
a z moim doborem kolorów może być nieciekawie
zobaczymy jak to wyjdzie może nie będzie aż tak źle - mam przynajmniej taką nadzieję
jestem ciekawa czy zgadniecie co to będzie ;)
miłego wieczoru  życzę i pozdrawiam gorąco :)

8 komentarzy:

  1. Magnolie urocze - piękne a zagadka - pozostaje u mnie zagadką - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudneee!!!

    A ja stawiam na krowę hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz,mnóstwo razy przymierzałam się do tej magnolii i chyba nic więcej nie zdziałam, ale Tobie wychodzi to cudniaście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chodzą mi po głowie te magnolie a nawet cały komplet z tej serii ale czasu brak:)
    Zagadka? Pierwsze -pomyślałam o krowie ale brąz mi do łat nie pasował więc stawiam na kota:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny dziękuję :)
    Daniela wyszywa się go super to tylko ja mam taki zapęd i jak tak patrzę na prace innych blogowiczek to wolno wyszywam :(
    Mirosek a gdzie tam jest brąz ?
    a ja z tej serii mam tylko jeszcze jeden wzór, czy jest ich więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wygląda magnolia! Czekam na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. może nie bedzie tak źle ;) Już się wydaje przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co pamiętam to były na pewno trzy. Kwiat magnolii, jabłoni i wiśni:)
    Mam wszystkie wzorki:)

    OdpowiedzUsuń