piątek, 29 lipca 2011

zielono mi :)

pokażę Wam kolejną sroczą zachciankę ;)
karteczka na ten sam ślub co z poprzedniego posta
tylko teraz w zieleniach
co prawda to nie mój kolor, ale przecież nie wszystko
może być w brązach :)
użyłam prawie wszystkie wykrojniki MD na kwiatki jakie mam
a o to co mi wyszło
filmik znalazły mi córki TUTAJ ja oczywiście zrobiłam inaczej





użyłam papieru dwustronnego aby to co wystaje po za bazę kartki
też jakoś wyglądało a ponieważ czas nie pozawalał
na docinanie ozdobnych trójkątów w środku to papier robi za ozdobniki ;)

tak wygląda teraz nasz domek


miłego oglądania-mam nadzieje i pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. super jest i w zieleniach!
    Dzięki za linka, przyda się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Następna świetna kartka i jak pomysłowo składana!
    Widzę , że u Ciebie remontowej pracy huk, u mnie niestety też, cały dom potężnie rozgrzebany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka ze składaczkiem origami:)Świetna jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że domek z dnia na dzień pięknieje.
    Kartka urocza.
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow ..super karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń