środa, 20 lipca 2011

jakoś tak

ponieważ nie chcę Was zanudzić zdjęciami naszego domku
to zrobiłam karteczkę
mało dodatków tzn. tylko dwa rodzaje papieru, wykrojniki MD i klej
i wyszło mi chyba jakoś tak w miarę przyzwoicie
ponieważ w mojej niby pracowni panowie teraz mają jadalnię
to swoje przydasie ( czytaj-niewielką ich część ) przytaszczyłam
do kuchni i czekam kiedy mąż mnie z nimi prześwięci
bo nie lubi tego mojego " twórczego" bałaganu, ale do
siedemnastej mogę spokojnie coś robić jak wyrobię się z innymi obowiązkami
gdyż potem muszę posprzątać moje szpargały co by nie drażnić mojego BYKA-zodiakalnego
oczywiście
dosyć bo się rozpisałam ;)


6 komentarzy:

  1. Basiu - nie przejmuj się twórczym bałaganem z którego wychodzi takie cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bykowi zodiakalnemu przekaż od byka (=mnie), żeby się nie czepiał nieładu artystycznego, bo przestaną takie piękności powstawać ;) kartka jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. KArteczka prześliczna, a bałaganem się nie przejmuj, zrobicie dach i wszystko wróci do normy. Zresztą bałaganik jakiś musi być, bo jak inaczej powstałyby takie cudeńka jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm jaka elegancka "paniusiowa" karteczka.
    Ja też jestem BYCZKIEM i mnie bałagan zwłaszcza twórczy nie przeszkadza ;)
    Mam nadzieję, że szybko uwiniecie się z dachem, pogoda przerażająca :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu bardzo ładna ta karteczka. I choć nie przepadam za kolorem czerwonym,to w tym wydaniu wyjątkowo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Kochane
    z dachem jakoś idzie teraz nie mam co pokazać bo robią w środku i tego akurat nie widać, ale pracują dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń