poniedziałek, 10 marca 2014

mediowanie z Olgą :)

Tym razem się załapałam, ponieważ dwa poprzednie spotkanie mnie ominęły :(
Powiem tak : warsztaty prowadzone super, tylko to chyba nie dla mnie, chociaż nigdy nie wiadomo.
Dowiedziałam się bardzo dużo nowych rzeczy co do mojej makówki pewnie by sam nie wpadło ;)
Olga wielkie dzięki :)
troszkę pochlapałam, potuszowałam  a nawet pokusiłam się zrobić wzorek z szablonu
"stoidełko " zrobione ze Scrap Butikowego zestawu
To udało mi się zrobić :



Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam wszystkich uczestników :)

3 komentarze:

  1. może i nie ta bajka, ale to serduszko- ciekawie sobie dynda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca!
    I po raz pierwszy udało mi się obejrzeć te warsztaty, dzięki którym można dowiedzieć się sporo nowych rzeczy:) Co prawda mediowanie i stoidełka same w sobie to nie moja bajka ale kto wie, może kiedyś;-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń