wtorek, 7 sierpnia 2012

wyzwanie komplety z bordem

Szufladzie na które gorąco zapraszamy !
jest też nagroda także warto spróbować :)

ja przygotowałam taką książeczkę na ślub mojej chrześnicy
życzenia do niej układała moja młodsza córka co oczywiście kazała zaznaczyć żeby nie było ;)
na drugą rzecz do kompletu nie miałam pomysłu i czasu tak więc dołożyłam własnej produkcji dżem z wiśni :D
słońce trochę mi psociło przy robieniu zdjęć
dzwoneczki w środku są od Paulinki czyli deaart
papiery jeszcze z ILS





nie mogę się doczekać aż będą mogła Wam pokazać coś co robiłam drugi raz w życiu ponieważ jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, ale już niedługo będę mogła to zrobić i liczę na Wasze wskazówki !
sezon ogórkowy u mnie zakończony a ja jeszcze nie nie podałam obiecanego przepisu postaram się to nadrobić
Kasiu przepis na te w musztardzie mam faktycznie są super chociaż wygląd nieciekawy ;)
dziewczyny dziękuję za Wasze komentarze i pozdrawiam gorąco :)

5 komentarzy:

  1. Basiu kochana,kartka jest prześliczna ,a i dżemik apetycznie wygląda i już nie mogę się doczekać,co tam działasz,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu kartka piękna :-) A dżemik wygląda bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Fajnie wygląda taki mocny bordowy akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko - wspaniale !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń