niedziela, 19 sierpnia 2012

trzeci w życiu

mój scrap jaki robiłam
bardzo różni się od tego pierwszego ;)
na zdjęciu moja córka i bratanek a scrap dla ich chrzestnej na imieniny
kolory takie ponieważ zgłaszam go na wyzwanie z paletą kolorystyczną #5 w Magicznej Kartce
baza to podobrazie, popsikane mgiełką
papiery to cudne wzory kolekcji Karoli które uwielbiam, ale żal mi ich ciąć :(
z kolekcji Magicznej Kartki  i LEMONADE
ćwiek wiadomo od Endiego
wykrojniki MD
kwiatki z ptaszkami na kostkach dystansowych



proszę o opinie co jeszcze poprawić w przyszłości jak będę robić i czego się wystrzegać ?
ponieważ spodobało mi się takie oprawianie zdjęć, więc pewnie powstanie jeszcze niejeden ;)

miłego wieczoru i oby chłodniejszego :)
pozdrawiam gorąco :)
bardzo dziękuję zaglądającym i za każde pozostawione słowo :)


5 komentarzy:

  1. Basiu - dla mnie LO jest piękne i nie potrzeba tu niczego poprawiać. Masz śliczną córę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. basiu to jest piękne i idealne :-) Ja oczywiście się nie znam ale moim skromnym zdaniem nic poprawiać nie trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam że jest pięknie , dziewczyny które robią ich mnóstwo mogą oceniać , ja tylko podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca! Bardzo podobają mi się pastelowe kolorki i kompozycja ułożenia poszczególnych elementów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kompozycja :) Urzekły mnie mikrokulki na motylku :))

    OdpowiedzUsuń