wtorek, 6 grudnia 2011

lampionik i wyzwanie w Szufladzie

kolejny lampionik wyszedł tak
- strasznie podoba mi się ten pomysł na umieszczanie na nich śniegu
oczywiście nie mój :(
kartka na wyzwanie w Szufladzie # 46
zapraszam do brania działu w tym wyzwaniu i obejrzenia prac projektantek
poleciała do Uleńki  :)
kolejne wyzwanie w Szufladzie
Otwórz Szufladę na grudzień
dokładne wytyczne i piękne prace projektantek  na blogu
 ja tylko napiszę że musiała się znaleźć
choinka i gwiazdka, z braku weny poszłam po najniższej linii oporu i powstała taka karteczka
to kolejna karteczka, jak do tej pory powstały trzy świąteczne :(
a to zdjęcie zrobiłam wczoraj i mam pytanie odnośnie właśnie tego zdjęcia
pamiętacie ze szkoły takie pytanie " co autor miał na myśli ?" ;)
jestem bardzo ciekawa czy ktoś zgadnie


Haniu ja nie malowałam jej podkładem tylko białą farbą potem kremową i jeszcze różnymi
kolorowymi farbkami
podkład używam od niedawna
 Kochane dziękuję za życzenia :)

Agnieś cieszę się bardzo

dziękuję że zaglądacie i piszecie - pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Lampionik śliczny, jak wszystkie do tej pory :)
    Karteczki również bardzo mi się podobają :) Ja ostatnio nie mogę się jakoś zabrać za decu, chociaż oglądając na blogach takie wspaniałe lampioniki czy bombki robię się zazdrosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampionik jest cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudny !!!!!!
    Ach, nie mogę się na niego napatrzeć ... i Ty mi mówisz, że Ci potrzebny kursik decu. O jakim tu kursiku mowa, jak robisz takie cuda :))
    Idę jeszcze sobie na niego popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak patrzę na ten lampion, to takiej śnieżnej zimy mi się chce na święta, nie żeby zasypało ,ale, żeby tak uroczyście jak ten lampionik! Karteczki ciekawe, takie inne! Co autor miał na myśli, kto to zgadnie?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wychodzą Ci te lampiony :)aż zazdroszczę że tak nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten lampionik!!!! ze śniegiem wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mnie tu dawno nie było....
    Śliczne rzeczy tworzysz! I widzę, że coraz bardziej się rozkręcasz:)
    Ten lampionik śliczny, że aż nie mogę się na niego napatrzeć!!!
    Poza tym z całego serca gratuluję dołączenia do grona projektantek Szuflady:) No no, żeby się to mi nie pochwalić, nieładnie :D
    A co do zdjątka - jako że mam dzisiaj bogatą wyobraźnię - to pierwsze co mi przyszło do głowy to to, że ta górna chmura kształtem przypomina mi głowę delfina:)
    Nie wiem dlaczego, ale tak mi się to właśnie kojarzy:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyszłam sobie jeszcze raz pooglądać Twój lampionik, a w przyszłym roku też kupię sobie ten sztuczny śnieg :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękny lampion! zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń