wtorek, 20 grudnia 2011

nowe wyzwanie w Szufladzie

zapraszamy na nowe wyzwanie do Szuflady
gdzie tematem jest "dekoracja świąteczna "
na prace czekamy do 30 grudnia - jest też nagroda, a jaka to już zapraszam na naszego bloga
gdzie możecie podziwiać prace projektantek

moja interpretacja - wygląda tak




butelki już nie mam w domu :(
strasznie podoba mi się ozdabianie śniegiem ;)

jeszcze walczę z lampionami i mam do pokazania kolejne cztery domkowe butelki, ale to trochę później

bardzo dziękuję za komentarze odnośnie butelki !!!

co do córci to mam nadzieję że będzie dobrze :)

miłego dzionka

4 komentarze:

  1. Basiu - buteleczkami powalasz mnie na cztery "łapy" - mniej litość, bo przecież nie ma już naście lat ;)))))))))))))
    Obrazeczek też śliczniutki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie te prace wymyśliłaś, święta czuć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta butelka i widoczek na niej :) ze śniegiem wygląda bardzo efektownie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu-dziękuję za lampion! Jest fantastyczny, Na pewno zapalimy go na święta na stole!

    OdpowiedzUsuń