czwartek, 17 lutego 2011

notes kulinarny

zrobiłam notes kulinarny z  papierów ILS
obrazek potraktowałam cracle paint z HopMartu
ćwiek od Endiego
wymyśliłam taki własny patent na przekładki
ponieważ nie wiemy czy ktoś ma dużo przepisów na ciasta czy ma ich może więcej na dania mięsne itp.
więc trudno jest podzielić tzn. nie trudno tylko jeżeli podzielimy na równą ilość kartek
 a okaże się że z jednego działu zapiszemy przykładowo 10 stron a  z następnego byśmy zapisali 50 tylko że przekładki blokują nam dostęp do wolnych kartek co wtedy
dlatego wydaje mi się że lepiej jak obdarowana podzieli sobie sama taki notes i zrobiłam przekładki wiązane na sznureczek do sprężyn, nie podpisałam też przekładek aby właścicielka mogła zrobić to po swojemu
jestem ciekawa czy podoba Wam się takie rozwiązanie ?



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny przepiśnik! I patent fajny i praktyczny. Bo masz rację, że ciężko tak podzielić, szczególnie dla kogoś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny patent:)
    Cały przepisnik również świetnie wygląda. No i oczywiście zazdraszczam bindownicy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, rewelacja . Z takiego przepiśnika na pewno wszystko wyjdzie mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowy :) a takie cudne rysunki gdzie można dostac? Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo :)
    shiraja jeśli chodzi o ten na okładce to znaleziony na picasaweb
    przykładowy album
    https://picasaweb.google.com/nanciacfernandes

    OdpowiedzUsuń