poniedziałek, 14 lutego 2011

dla siostry

taką karteczkę robiłam na urodziny siostry
papier z ILS  , ćwiek od Endiego



Kochane dziękuję bardzo za wszystkie wyróżnienia jakimi mnie obdarowałyście, ale ja zawsze mam problem komu je podarować, więc mam nadzieję że nie obrazicie się na mnie tylko za taką notatkę i wielki podziękowania za to że do mnie zaglądacie i pozostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy
nie chciałabym  nikogo urazić, więc proszę zrozumiecie moją decyzję
a ja ze swojej strony obiecuje że jeśli tylko będę do Was zaglądać to na pewno zostawię po sobie ślad na Waszych blogach
jeszcze raz bardzo dziękuję

4 komentarze:

  1. Sama za fioletami nie przepadam, ale kartka wyszła rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te kwiatuszki na obrazkach! cała kartka wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta a jednocześnie bardzo śliczna

    OdpowiedzUsuń