niedziela, 26 września 2010

summit

dzięki moim Kochanym dziewczynom -maranciakom
zaczęłam robić taki oto szal Summit mój nie będzie taki piękny jak dziewczyn, ale po takim czasie jaki upłynął od kiedy ostatni raz trzymałam druty to i tak nie źle i z tego co widzę to robię z grubszej włóczki, ale taką miałam
i ten kolor mi pasuje
ciekawe kiedy go skończę mam już albo dopiero 80 cm długości
zobaczymy po skończeniu i zblokowaniu jak to będzie wyglądać a teraz tylko taka mała pokazówka tego co jest

oczka prute nie są do końca sprute bo szkoda mi czasu ;)

6 komentarzy:

  1. Basiu - jak widzę szal będzie piękny. Koniecznie pokaż go jak skończysz na szyjce .... już go widzę oczyma wyobraźni ... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko Basiu podziwiam!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to nie będzie jak już jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję
    pokażę tylko coś mi palec spuchł i boli więc coś pomału będzie mi to szło a i jeszcze muszę porobić wymianki więc trochę się przeciągnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal wychodzi przepięknie . Czy mogła bym prosić oprzesłanie mi przepisu na summit - nika7@interia.eu .

    OdpowiedzUsuń
  6. szal będzie cudny i też mi się zachciało.... czy mogę prosić o przepis mój email: barbiel1@poczta.onet.pl , pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń