poniedziałek, 13 września 2010

Lato w Nadgoplańskim Parku

Wczoraj byłam z Agnieszką z forum wizażowego na organizowanym przez Dyrekcje Parku Nadgoplańskiego w Kruszwicy której bardzo dziękuję za zaproszenie :)- wspaniała organizacja i wspaniali ludzie
tzw.pikniku gdzie byli twórcy którzy zajmują się rękodziełem normalnie same cudeńka
panie z kół gospodyń prezentowały swoje wyroby, można było zjeść tradycyjnie chlebek ze smalcem i kiszonym ogórkiem, różnego rodzaju ciasta
pokażę trochę zdjęć z tej imprezy, ale na pierwszym musi się znaleźć zdjęcie z pewną  Basią -narcyz15 pod takim nickiem kryje się na fotosiku
jest to super kobietka pomimo tego że pewnie mogła by być moją babcią to rozmawiało się z nią jak byśmy się znały od zawsze :)Basiu dziękuję Ci za to spotkanie i pozdrawiam gorąco
pozdrawiam także te panie z którymi miałam przyjemność się spotkać a które może tutaj zajrzą choćby na chwilkę


mam tylko nadzieję że Was niezamęczyłam tymi zdjęciami, ale chciałam pokazać wszystkich którym zrobiłam zdjęcia i ich cudne prace
pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. W istocie było Basiu co oglądać - piękne prace i taka ich różnorodność:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale super! Przepiękne robótki! Qrcze te figurki z drewna! Te obrazy! O mamo chyba by mnie żal za serce ściskał jakbym sobie takowego nie kupiła... Ale cena pewnie też była ładna;)
    No i widzę prześliczny niebiuesiuteńki fartuszek aaaaaaaaa:D Już normalnie więcej nie zaglądam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne prace!!! Jak bym sie tam znalazla to nie wiedzialabym gdzie oczy zwocic i gdzie najpierw podejsc :)

    OdpowiedzUsuń