poniedziałek, 19 lipca 2010

niedzielny wypad...

wczoraj byliśmy nad Gopłem w Połajewie na zawodach windsurfingowych
mieli bardzo dobrą pogodę do ich rozgrywania
byli zawodnicy z Polski i z zagranicy
córcia zrobiła mi zdjęcie na tle jeziorka :)
to jest pan, który jest mistrzem świata w kategorii SRX jeśli coś pomyliłam to proszę mnie poprawić
 ta dziewczyna jest z warszawskiego klubu i od bodajże dwóch lat dopiero jest w Polsce, ale bardzo dobrze mówi w naszym języku

a teraz kilka takich widokowych zdjęć
może jeszcze później dodam kilka zdjęć bo teraz coś mi komputer odmawia

2 komentarze:

  1. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu fajnie spędziliście czas. Zdjęcia pokazują radość i odprężenie, a o to chodzi w wypoczynku.

    Bardzo serdecznie zapraszam Cię do podzielenia sie 5 rzeczami (osobami, wydarzeniami), które miały wpływ lub zmieniły Twoje życie w jakimś stopniu.

    OdpowiedzUsuń