niedziela, 5 stycznia 2014

Nowy rok czas rozpocząć ;)

Tak sobie myślałam co też Wam pokazać w pierwszym poście zaległe kartki świąteczne, ozdoby czy też lampiony ?
Przyznam się szczerze że nie mam pojęcia, ale chyba jednak postawię na kartki jakie robiłam w tamtym roku tyle że nie świąteczne a urodzinowe .
Pierwsza z papierów czułe słówka

te dwie z papierów KAROLI uwielbiam i mam jeszcze mały zapas ;)



ta jest z papierów które już znacie UHK a z którymi pracuje się świetnie i nigdy nie wiadomo jaki efekt końcowy się uzyska


dodatki to bardzo stare zapasy ze scrap.com

Pozdrawiam i miłego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. Śliczne te twoje karteczki:) I te zdjęcia retro... Urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki! Też zakupiłam galeriowe papiery z energetycznie czerwonej kolekcji;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są cudne Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń