wtorek, 6 marca 2012

w Szufladzie

ruszyło nowe wyzwanie a mianowicie
"Jej Wysokość Perła " które prowadzi Modrak
jak sam tytuł wyzwania mówi to chodzi o perły
wytyczne na naszym blogu Szuflady
ja wykonałam kartkę z perłowym ćwiekiem a także stempelkiem od Endiego
i Perfect Pearls którym pomazałam górną część kartki
papier to najnowsza kolekcja  The ScrapCake który kupiłam w craftstore
strasznie nie lubię ciąć papieru a już kłaść go więcej niż jedna warstwę to normalnie szok wychodzi ze mnie wtedy taki lisek chytrusek :( ale to co sobie zaplanowałam no niestety wymagało poświęcenia  i to jakiego ;)
papier w okienkach które wycięłam miał takie fajne zawijaski , zostały one wycięte a potem doklejone do kartki i o to co mi wyszło :)


zapraszam na naszego bloga do podziwiania tego co zrobiły nasze dziewczyny :)

dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo

miłego dzionka :)

4 komentarze: