wtorek, 16 sierpnia 2011

od Danusi i ...

moje wygrane candy u Danusi i dwa ostatnie z tej serii to jej wpis do mojego niewędrującego albumu
jeśli ktoś będzie chciał to zapraszam podam później co i jak
Danusiu bardzo dziękuję i jak zawsze zdjęcia nie oddają tego co jest w  rzeczywistości
a teraz to co dostałam




a to zdjęcia z  niedzielnego niespodziewanego wyjazdu do Przyjezierza
fajnie było a jakie pyszne lody mieli i do tego cena bardzo mile zaskoczyła jak na takie rozmiary
chodzi mi oczywiście o lody włoskie ;)

tak na marginesie jutro będę w Warszawie szkoda tylko że nie będę mogła robić tego co bym chciała bo to wycieczka, ale i tak bardzo się cieszę na ten wyjazd ponieważ towarzystwo będzie bardzo rozrywkowe więc ja już jestem na TAK :)

pozdrawiam i miłego wieczoru :)

6 komentarzy:

  1. Basiu - to będziesz niedaleko mnie:)) Prezenty śliczne - to się nazywa mieć szczęście:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent i życzę udanego zwiedzania!

    OdpowiedzUsuń
  3. to uciekaj z tej wody, jak wieloryb po okolicy krąży, jeszcze cię zmiażdży :)
    świetna przesyłka do ciebie trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty dostałaś :)
    Pogody nad jeziorkiem zazdroszczę, bo jak ja byłam w Twoich okolicach to cały tydzień lał deszcz :(
    A Warszawy Ci zazdroszczę! Jak ja uwielbiam to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszłaś Basiu na zdjęciu
    Prezenciki baskie ,udanej wycieczki .

    OdpowiedzUsuń