poniedziałek, 15 listopada 2010

album

kolejny album zrobiony z papierów papier-pink-paislee-vintage-moon od Endiego
z wycinanki  super dodatki z którymi się świetnie pracuje
można zembosować, potuszować i co tam nam się żywnie podoba
pod lampion latarni włożyłam kwiatek i zalałam glossy akcent
na tym jasnym papierze jest miejsce na przyklejenie zdjęcia rodziny bądź osoby do której będzie należał album na okładkę użyłam papieru i kwiatków  z craftstore po skończeniu pracy popsikałam mgiełką i przeraziłam się jak papier zaczął się "puszyć ", ale jakoś wrócił do normy, szydełkowe kwiaty mojego wykonania ;) a ćwiek tradycyjnie od Endiego














napis album tez jest pociągnięty glossy akcent a parasolka farbą pękającą metaliczna-antiqued-bronze-brąz

mam nadzieje że nie zanudziłam Was zdjęciami
dziękuję że zaglądacie i pozdrawiam :)

3 komentarze: