poniedziałek, 23 listopada 2009

normalnie szok

totalny szok dostałam wyróżnienie

od kachaska strasznie mi miło i aż brak słów żeby opisać co czułam
jak zostałam zaproszona po odbiór tego wyróżnienia
to prawie jak wygrana w totka :)
i teraz jeszcze muszę przekazać go następnym koleżankom
a to już wyższa szkoła jazdy bo wszystkie zasługują
ale postaram się
i tak na pierwszy ogień
Agata
Ula
Marta-Titania
JaneB
Beata Ewa
Damurek
Małgosia-Malgwa
Katasiaczek
Mamuta
Encza

strasznie trudno wybrać z pośród tylu uzdolnionych
ale jak trzeba to co na to poradzić

8 komentarzy:

  1. dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu,dziękuję Ci bardzo.Juz tak na drugi dzień mojego blogowania tak z grubrej rury na mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wyróżnienie Basiu! Gratuluję i jednocześnie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu,cudnie dziekuje za wyroznienie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, dziękuję ... gratuluję i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. serdecznie zapraszam po wyróżnienia do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jak milo!!! Gratuluje i dziekuje :-)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń