czwartek, 15 sierpnia 2013

na osiemnaste urodziny

Kartki które chcę Wam dzisiaj pokazać robiłam dla córki koleżanek na ich 18-te urodziny
pierwsza jest dla Magdy
jak widać na załączonym obrazku goni ją Arnold z graczką , ale dla czego niech to pozostanie tajemnicą ;)
musiał też  znaleźć się dom -Arnold z graczką i Magda wyglądająca z za domu
wydaje mi się że spełnia wszystkie te wymogi ;)
kolejna jest dla Marty która kocha piłkę - straż do której zresztą należy
kartka jest utrzymana troszkę w kolorach ognia
niestety moja drukarka trochę zawaliła mi ten wydruk :(
ta już jest dla mojego bratanka, który jest miłośnikiem  SCANI

takie proste, ale cóż jakoś na bardziej bogate jeszcze nie mogę się przestawić :(

2 komentarze:

  1. faktycznie skromne, ale czy muszą być na bogato ?
    młodzież pewnie i tak je po jakimś czasie wywali do kosza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne karteczki i super, że takie tematyczne:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń