sobota, 21 lipca 2012

kartki

dzisiaj tylko dwie
mam sporo rzeczy do pokazania, ale nie wszystko na raz ;)
tą pierwszą zgłaszam do Magicznej Kartki na wyzwanie z paletą barw #4
jest to kartka na 35 rocznicę ślubu
papier z Magicznej Kartki niestety z tej palety miałam tylko jeden czyli ten który jakby jest bazą pod pozostałymi kolorami ;)
zielony-miętowy to papier MD
sentencja na wierzchu kartki to digi stempelek od Jolki

to jest wspomniana paleta barw

kolejna kartka jest w całości z papierów Magicznej Kartki, ale ta już nie na wyzwanie tylko też na zamówienie na tą samą uroczystość czyt. dla tej samej pary która przeżyła tyle lat razem i napis w kółeczku także od Jolki



Ci bardziej spostrzegawczy na pewno zauważą że pierwszy raz użyłam tyle papieru do jednej kartki tzn. chodzi mi o taki kupiony kolorowy papier a nie biały lub kremowy ;)
no to może na tyle, zmykam do pracy bo trochę mi się jej nazbierało :)

pozdrawiam gorąco i miłego wieczoru Wszystkim  :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki, cieszę się, że poradziłaś sobie z tymi napisami i stempelkami :)
    cmok, cmok...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:-) Sto latek !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki.
    Pozdrawiam
    Katarzyna

    PS Zapraszam na kregulaart.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :) zapraszam do obejrzenia mojej kartki http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/2012/09/wasnorecznie-robione-pudeko-slubne.html

    OdpowiedzUsuń