wtorek, 29 grudnia 2009

prezenty od ...

chciałam się pochwalić jakie to przepiękne prezenty dostałam od dziewczyn w różnych wymiankach

i tak pierwszy jest na mikołaja od zosieńki z wizażu
kolejny od Ani i honoratki także z wizażu

 
 
 
takie dostałam od narcyz15 z babskiego forum


 
a tego bałwanka i kusudamę dostałam od kingimagdy  z wizażu która zrobiła mi ogromną niespodziankę 
 
wszystkim bardzo za te wspaniałości dziękuję , znalazły miejsce w naszym domu i cieszą nasze oczy
jeszcze raz DZIĘKUJĘ :)

4 komentarze:

  1. Basiu, jak tu u Ciebie kolorowo i prezentowo! tyle różności! wszystko piękne, i aniołki, i bałwanki, i karteczki ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle prezentów... Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne Basiu!!!! i jak roznorodnie!!!! :)

    zycze ci Szczesliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś , Ulka -dziękuję :)
    Enthia -dziękuję i zapraszam na nasze forum gdzie dziewczyny organizują takie właśnie wymianki , super sprawa zresztą widać na załączonych obrazkach :)

    OdpowiedzUsuń